Verzenden en retourneren

Little Department Store streeft ernaar bestellingen dagelijks in te pakken en te verzenden, met uitzondering van Nederlandse feestdagen. Heb je een vraag over de verzending? Stuur dan een e-mail naar hello@littledepartmentstore.nl.

Little Department Store streeft ernaar een bestelling nog dezelfde dag of in ieder geval binnen twee werkdagen te versturen. Tijdens drukke periodes, zoals de uitverkoopperiode, kan het iets langer duren voordat je bestelling wordt verstuurd.

Pakketten worden bezorgd door PostNL. Een track & trace code zal per e-mail worden gestuurd naar het e-mailadres waarmee de bestelling is gedaan. Zodra je pakket is verzonden, kan het 1- 2 werkdagen duren voordat het is bezorgd (binnen Nederland). Voor internationale bestellingen kan het een aantal dagen langer duren.

Voor de bezorging werken we samen met  My Parcel, die ons helpt ervoor te zorgen dat jouw pakket zo snel mogelijk wordt bezorgd en ons ondersteunt in de kleine kans dat er iets mis gaat bij de bezorging.

Wat bedragen de verzendkosten?

Gratis bezorging binnen Nederland

Bij bestellingen boven de 50 euro rekenen wij geen verzendkosten.
Bij bestellingen onder de 50 euro bedragen de verzendkosten 4,95.

Gratis wereldwijde bezorging

Gratis verzending voor bestellingen boven 175 euro vanuit Belgie, Luxemburg en Duitsland.

Voor alle wereldwijde bestellingen boven de 300 euro bieden we gratis verzending.

Verzendkosten met track & trace

  • Nederland – 4.95 euro. Wij bepalen of het pakketje als brievenbuspakket of als pakket wordt verzonden. 
  • Belgie, Luxemburg en Duitsland – 9 euro.
  • Denemarken, Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Slowakijke, Spanje, Tsjechie, Verenigd Koninkrijk – 14 euro.
  • Finland, Hongarije, Polen, Portugal, Ierland, Slovenie, Zweden – 18 euro
  • Bulgarije, Estland, Griekenland, Romenie – 25 euro
  • Rest van de wereld – 30 euro

Kan ik een product retourneren?

Natuurlijk! Je kunt je product gewoon retourneren*. Little Department Store betaalt het volledige aankoopbedrag terug, uitgezonderd de verzendkosten voor het retourneren. Je ontvangt de terugbetaling binnen 14 dagen. Indien een product wordt geretourneerd, dien je binnen 4 werkdagen een e-mail te sturen hello@littledepartmentstore.nl. Het te retourneren item, dient binnen 14 dagen na ontvangst te worden teruggestuurd. Let daarbij op het volgende:

  • De te retourneren producten dienen in perfecte staat te zijn, met de labels bevestigd. Er mogen geen sporen zijn van dragen of wassen en het mag niet in de buurt van huisdieren zijn bewaard. Wanneer Little Department Store een product geretourneerd krijgt met een van deze kenmerken, behoudt zij zich het recht voor het product te retourneren en het aankoopbedrag niet terug te betalen.
  • Na 14 dagen gaat Little Department Store er vanuit dat de klant de bestelling heeft geaccepteerd.
  • Verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor rekening van de klant, Little Department Store adviseert je te verzenden met track & trace.
  • Little Department Store is niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies tijdens de retourzending.
  • Ruilingen vinden plaats op basis van beschikbaarheid.
  • Verkeerd verzonden producten zullen worden geruild voor hetzelfde type product of een product in dezelfde maat, op basis van beschikbaarheid. Retouren van verkeerd geleverde items dienen te geschieden binnen 30 dagen naar levering.
  • Producten dienen te worden geretourneerd aan Little Department Store, Kleiweg 97a, 3051 GK, Rotterdam.
  • Je kunt ook altijd kosteloos retourneren in onze winkel in Rotterdam!.

* Voor afgeprijsde artikelen geldt een retourtermijn van 8 dagen. Bij het retourneren van producten gekocht tijdens de uitverkoop in onze winkel, ontvang je van ons een tegoedbon ter waarde van het geretourneerde bedrag. Deze tegoedbon is onbeperkt geldig. 
* Voor afgeprijsde artikelen gekocht met stapelkorting geldt dat wanneer een aankoop deels wordt geretourneerd, en hierdoor het aantal overgebleven artikelen minder is dan nodig voor de ontvangen korting, het kortingspercentage opnieuw wordt berekend. 

Wat zijn de kosten voor retourneren?

De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant. Dit geldt zowel voor retourneren als ruilen. Little Department Store adviseert met track & trace te verzenden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *