Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn spaarpunten inwisselen?
Als je 1000 punten hebt gespaard, ontvang je automatisch een waardebon van 10 euro via e-mail. Deze is 3 maanden geldig en kun je in onze winkel of in webshop gebruiken.
Waneer worden mijn spaarpunten bijgeschreven?
Als je een aankoop hebt gedaan, worden de nieuwe spaarpunten na de retourperiode van 14 dagen automatisch bijgeschreven.
Moet ik verzendkosten betalen voor artikelen die ik wil retourneren en/ of wil ruilen? En ook de verzendkosten van de nieuwe bestelling?
De verzendkosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor eigen rekening. Als je een artikel wilt ruilen, sturen wij (binnen Nederland) het nieuwe gewenste artikel kosteloos toe. Voor buitenlandse bestellingen vragen we een vergoeding van 50% van de verzendkosten. Bij een nieuwe bestelling zijn deze kosten voor rekening van de koper.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. Als je een bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen, selecteer je bij het invoeren van de gegevens een ander afleveradres. Je kunt per bestelling één afleveradres invoeren.
Ik heb een klacht of vraag, wat moet ik doen?
Heb je een vraag, neem dan contact met ons op via telefoon of mail. Ons telefoonnummer is: 010-7371753
Heb je een klacht over een product? Stuur dan zo snel mogelijk na het constateren een omschrijving van de klacht samen met een foto per e-mail naar hello@littledepartmentstore.nl
Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?
Ja, dat is mogelijk. Selecteer bij het bestellen de optie “ophalen in de winkel”.
Kan ik mijn bestelling in de winkel ruilen of retourneren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt in de winkel ruilen of retourneren. Bij retourneren ontvang je in de winkel geen geld retour. Het bedrag van de geretourneerde items wordt overgemaakt naar de rekening waarmee betaald is.
Hoe lang duurt het voordat het bedrag op mijn rekening staat?
Bij retourpinnen zou het bedrag de eerstvolgende werkdag op de rekening moeten staan. Indien de transactie in het weekend heeft plaatsgevonden, wordt het op dinsdag gestort. Bij overmaken kan dit tot 7 werkdagen duren.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?
Je kunt je bestelling voor de betaling altijd annuleren en/of wijzigen in het winkelmandje. Als de betaling al heeft plaatsgevonden en je wilt alsnog iets wijzigen. Mail of bel ons even dan via telefoonnummer: 010-7371753 of email: hello@littledepartmentstore.nl
Hebben jullie ook een winkel?
Ja zeker. Deze is gevestigd aan Kleiweg 97a in Rotterdam en geopend van dinsdag t/m zaterdag van 10:00-17:00 uur.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt op verschillende manieren betalen.
In de winkel:
- Pin
- Creditcard
- Contactloos
In de webshop:
- Ideal
- Creditcard
- Bankoverschrijving
- Bancontact
- Klarna